Presudom Višeg suda u Beogradu od 05.09.2017.god., Goran Milošević PRAVOSNAŽNO OSLOBOĐEN optužbe za uvredu po privatnoj tužbi Milenka Cakovića i Darka Savića. NOVO NOVO NOVO - Presudom Višeg suda u Beogradu od 03.03.2020.Goran Milošević ponovo PRAVOSNAŽNO OSLOBOĐEN po drugoj privatnoj optužbi za uvredu Milenka Cakovića.

Укупно приказа странице

3. мај 2014.

Biseri u naplati putarine (1)

Babe u video nadzoru (?)

     Svojevremeno dok sam radio na naplatnoj stanici, a nakon mog epohalnog povratka na rad u J.P.''Putevi Srbije'', tražeći afirmativno zanimanje, predložio sam najpoznatijem maratoncu iz preduzeća - inače desnoj ruci mr.Milenka Cakovića, ing.pr.mng. Darku Saviću, da ne bi bilo loše da radim u video nadzoru. Pretpostavio sam da se računa moja uloga u nekim prethodnim aktivnostima i da je to adekvatna preporuka za rad u video nadzoru. Ipak ta ideja mu se nikako nije svidela ali je prvi komentar na taj moj predlog bio: ''Ma gde ćeš tamo da radiš sa babama (?!)''.
To mi je odmah bio jako čudan argument za odvraćanje. Zato sam mu odgovorio da bih tamo išao isključivo zbog posla i da mi zato nije bitno ko tamo rad. Ipak moje insistiranje nije bilo dovoljno da realizujem tu ideju. Kasnije prolazeći kroz sve faze ''uspona'' uspeo sam da uđem na taj famozni zabranjeni deveti sprat u zgradi Beomedicine. Malo je reći da sam bio šokiran prizorom. Umesto našminkanih baba (koje sam zaista očekivao da vidim), pojavile su se simpatične devojke. Ne znam čime su se ranije bavile i šta je njihova preporuka za taj posao bila. Međutim, setio sam se svog ''prijatelja'' koji mi je stvorio lažnu sliku o angažovanim kadrovima. U prvi mah bilo mi je smešno ali kako je vreme prolazilo razmišljao sam - za šta me je ing.pr.mng.Darko Savić smatrao kada mi je ozbiljno (bez tragova humora na licu) govorio o babama u video nadzoru? Ja sam mu verovao. Kasnije sam nažalost uvideo da su mi se uši značajno uvećale :-(

       Na moj rad u video nadzoru konačnu tačku stavio je mr.Milenko Caković, što mi je u nekoliko navrata i rekao. Verujem da za to ima debelog razloga. Ipak, ja ću se uprkos tome do poslednjeg atoma snage boriti, a ovu anegdotu objavljivanjem na blogu pokušati da sačuvam od zaborava. 


     Da bih odagnao svaku sumnju, preporučujem da pogledate video koji je J.P.''Putevi Srbije'' napravilo kako bi predstavilo aktivnosti video nadzora:


 

Ovaj video (bez tona) preuzet je sa zvaničnog sajta J.P.''Putevi Srbije''


Нема коментара:

Постави коментар