Presudom Višeg suda u Beogradu od 05.09.2017.god., Goran Milošević PRAVOSNAŽNO OSLOBOĐEN optužbe za uvredu po privatnoj tužbi Milenka Cakovića i Darka Savića. NOVO NOVO NOVO - Presudom Višeg suda u Beogradu od 03.03.2020.Goran Milošević ponovo PRAVOSNAŽNO OSLOBOĐEN po drugoj privatnoj optužbi za uvredu Milenka Cakovića.

Укупно приказа странице

29. април 2014.

MARATONSKE ILUZIJE



     Poslednjim atomima snage pokušavam da osvetlim laži kojima se služi rukovodstvo J.P.''Putevi Srbije''. Spisak lažnih želja koji je ugrađen u temelje strateških dokumenata ovog javnog preduzeća, služi da sakrije prave namere njegovih tvoraca. 


KVALITET –  Paradoksalan






Dodavanjem glagolima odrične rečce NE, dobija se istinita radnja.

MISIJA - Lažna







     Ništa od gore pomenutog u Misiji nije tačno.  Ko putuje autoputevima kroz Srbiju zna koliko sam u pravu, partneri su ''širokih shvatanja'', a ko radi u J.P.''Putevi Srbije'' zna koliko su mu ispunjena očekivanja. 



VIZIJA –  Nestvarna




     Ako preduzeće (rukovodioc) nije iskren – obmanjuje i manipuliše informacijama, kako je moguće ostvariti gore navedenu viziju? 


PRIMER IZ  LOŠE PRAKSE J.P.''Putevi Srbije'':


     Ambiciju koju su mi nesvesno razvili rukovodioci u naplati putarine dovela je do toga da ispunim i poslednji postavljeni uslov (završetak Visoke škole), kako bih prevazišao zakonsku prepreku za angažovanjem na rukovodećem mestu. Naravno taj Zakon se samo na mene odnosi. On nije bio prepreka ni Darku Saviću, ni Aleksandru Nikoliću... da obavljaju poslove na rukovodećim mestima sa srednjom školom. Pretpostavljam da su za ta radna mesta pokazali određene veštine kojima su samo njima znane. Kada sam i taj formalni deo priče završio, direktoru naplate putarine mr.Milenku Cakoviću ni to nije bilo dovoljno. Pogotovu mu je smetalo moje insistiranje da rukovodim Odeljenjem video nadzora, pa je morao da mi kaže: ''Ti, tamo nikada nećeš raditi!''. Šta se u tom ''Pentagonu'' radi, za sada je tajna. Opet? Ali nisam samo ja sporan, već i nivo moje diplome. Kažu nadležni u preduzeću (direktor pravne službe Goran Tomić) da ja nemam VII već VI stepen stručne spreme. Svoj stepen stručnosti ne želim da uzdižem na nivo koji mu ne pripada ali hoću da se uporedim sa onima koji su brzinom svetlosti napredovali na rukovodeća mesta. Tako bih napokon osvetlio iskrenost u gore proklamovanoj POLITICI KVALITETA.

  
     Šta se desilo kada sam zvanično prosledio Zahtev o pristupu informacijama od javnog značaja, možete pretpostaviti? Naravno, ekspresni premeštaj na drugo radno mesto - zbog ''potrebe posla'':


     O transparentnosti i poštovanju Zakona više govori odgovor koji sam dobio:







     Kada neko nešto tvrdi, a to nešto krije od svetlosti javnosti – ŠTA MISLITE DA LI ON U STVARI TIME MANIPULIŠE? Zašto manipuliše? Hmmm...

 


     Opet manipulacije u J.P.''Putevi Srbije'' !!!







 

 
 
 

Нема коментара:

Постави коментар