Presudom Višeg suda u Beogradu od 05.09.2017.god., Goran Milošević PRAVOSNAŽNO OSLOBOĐEN optužbe za uvredu po privatnoj tužbi Milenka Cakovića i Darka Savića. NOVO NOVO NOVO - Presudom Višeg suda u Beogradu od 03.03.2020.Goran Milošević ponovo PRAVOSNAŽNO OSLOBOĐEN po drugoj privatnoj optužbi za uvredu Milenka Cakovića.

Укупно приказа странице

5. мај 2014.

Sindikat po volji rukovodioca



Biseri iz naplate putarine



     Na poslednjem ''brifingu'' koji sam imao sa dir.naplate putarine mr.Milenkom Cakovićem dotaknuta je sindikalna tema. Kao da je neko birao, sam događaj odigrao se upravo u kancelariji predsednika reprezentativne sindikalne organizacije putara Miodraga Milijića, ali u njegovom odsustvu. Kao svedok ovog razgovora bila je koleginica Valentina M. 

     Bez mnogo ustručavanja a na talasu sigurne direktorske pozicije, kao da je u pravu, mr.Caković održao je predavanje o požrtvovanoj borbi predsednika sindikata g-dina Milijića. Iako nisam imao nikakve namere da napadam rad tog sindikata i njegovog predsednika, prosto sam uvučen u tu temu. Povod za tu priču bio je moj zahtev da pogledam kakvo je izjašnjenje g-din Milijić dao  u moju odbranu zbog dobijenog Upozorenja od strane dir.pravne službe Gorana Tomića. Upravo taj moj gest izazvao je negodovanje mr.Cakovića jer sam se drznuo da posumnjam u rad pomenutog predsednika. Ponoviću još jednom da mi nisu bile nikakve loše namere, već jednostavno želja da se uverim u nešto za šta sam valjda imao pravo. Elem' mr.Caković u polusatnom izlaganju opisivao je asketski put kojim se kretao g-din Milijić (kao i svi ostali istaknuti rukovodioci u naplati putarine) a sve zbog nas običnih radnika. Priča je bila duga i besmislena. Sačekao sam ''happy end'' a onda upitao da li mogu u jednoj rečenici da iznesem svoje mišljenje na zadatu temu? Nervoznim ali uvek odmerenim pokretima, zakucan za kožnu fotelju kao što to navike nalažu, mr.Caković znatiželjno je pokazao rukom da počnem. ''Meni je sve ovo što ste izneli - nelogično'': zaključio sam ja, a na vidno iznenađenje magistra. ''Šta ti je Miloševiću ovde nelogično, ajde molim te mi objasni?''- zaintrigirano je upitao.  ''Nelogična mi je samo jedna stvar - da rukovodstvo hvali sindikat, kao i obrnuti proces, da sindikat hvali rukovodstvo''. ''A zašto ti je to nelogično, ne razumem, objasni mi?'': sada već vidno zbunjen i iznerviran pita mr.Caković. ''Po mom shvatanju sindikat služi da se bori za prava radnika, bolje uslove rada, veću zaradu itd. Sa druge strane poslodavac (rukovodilac) po svojoj prirodi teži da zadovolji svoj maksimalni ekonomski interes uz najmanja moguća ulaganja. Ko danas brine o radnicima? Niko! Ako nema sindikata koji se bori za njihova prava onda su tu radnički interesi na minimumu. Po svojoj prirodi, normalno je da sindikat i poslovodstvo budu u blagom sukobu - tamo gde su sindikalni zahtevi u većini slučajeva ispoštovani. Ali tamo gde su razlike u zahtevima i ponudama velike, tamo su štrajkovi, obustave rada itd. - Tako da meni ova Vaša priča gde Vi hvalite rad sindikata nema blage veze sa mozgom'': objasnih ja u kratkom. Direktor mr.Milenko Caković ljutito je zaključio razgovor: ''Sa tobom Miloševiću ne može da se razgovara!'' 
Zašto bi predsednik sindikata varao (zamajavao) radnike,  kao što to prikazuje karikatura? - ODGOVOR!
       Naravno, posle nekoliko dana upućujem Zahtev za uvid u informacije od javnog značaja: školska sprema: N.Grubića, D.Savića, A.Nikolića i N.Ružića - i naravno odmah bivam premešten na drugo radno mesto.
     Trenutno sam na bolovanju, ali će se priče nastaviti.

                                           



Нема коментара:

Постави коментар