Presudom Višeg suda u Beogradu od 05.09.2017.god., Goran Milošević PRAVOSNAŽNO OSLOBOĐEN optužbe za uvredu po privatnoj tužbi Milenka Cakovića i Darka Savića. NOVO NOVO NOVO - Presudom Višeg suda u Beogradu od 03.03.2020.Goran Milošević ponovo PRAVOSNAŽNO OSLOBOĐEN po drugoj privatnoj optužbi za uvredu Milenka Cakovića.

Укупно приказа странице

8. јун 2015.

Moje ''laži, klevete i uvrede''


Naravno nema potrebe da se čuvaju izgovorene laži i vređanja na moj račun, čitanje zdravstvenih dokumenata - dijagnoza, sa Cakovićevim ''stručnim'' tumačenjem... Možda se deo toga može prepoznati u DJ mixu Spin dr Mike? O tom audio zapisu sastanka, za koji me niko nije obavestio da će se snimati, pisaću drugi put.

Evo traženih informacija koje su dužni da čuvaju i za koje sam se izborio posle osmomesečnog insistiranja:
Da li sam ja ovde nešto izmislio, zamenio, izvukao iz konteksta... ??? Kako je ''prepošteni'' Goran Tomić priznao diplomu VI stepena kao VII stepen ?  

Podsetiću kako je Goran Tomić tumačio moju diplomu:

Da li su isti aršini za mene kao i za bivšu suprugu pomoćnika dir.naplate putarine Nenada Grubića (koji takođe nema dovoljnu školsku spremu za radno mesto na kome se nalazi)?

Ajdemo dalje sa mojim '' lažima, klevetama i uvredama ''...


Da li još uvek nije jasno o čemu se ovde radi? Kako se napreduje u javnom preduzeću? Ko, kako, kada, na osnovu kakvih rezultata...???

Mr.dir.Milenko Caković se žali da sve informacije koje ipak moraju da mi daju, zbog odluka poverenika, ja objavljujem na svom blog-u i twitter-u! Mr.dir.Milenko Caković je ''zaboravio'' kako sam došao do tih informacija: pozivajući se na zakon o informacijama od JAVNOG ZNAČAJA!!! Pa evo, neka se JAVNOST upozna sa LAŽIMA, ZLOUPOTREBAMA, MANIPULACIJAMA... rukovodstva J.P.''Putevi Srbije'' na čelu sa gen.dir.Zoranom Drobnjakom.


Mr.dir.Milenko Caković po istom sistemu kao nekada tzv.''drumska mafija'', iznosi neistine i uvrede na moj račun, a tamo gde može podmeće i ''kukavičja jaja''. O tim ''jajima'' i ostalim sličnostima koje Caković ima sa bivšom mafijom, a što podržava gen.dir.Drobnjak, uskoro u novoj temi. Možda ćemo, ako do sada nismo, zaključiti zbog čega sve ovo radi ali i od koga (i zašto) dobija podršku.



Нема коментара:

Постави коментар